cropped-site-icon.png
【活動回顧】生前整理。終活

【活動回顧】生前整理。終活

🥰️「一個人最後一天的生活所需的概念,給我很大的啟發!」
.
早前🕊整理師 Kanas @ Tidyinguphk 喺【生前整理。終活】專題講座入面,就首先詳細講解 #終活筆記 所包括嘅內容同執行嘅方法🖊,等大家可以實際知道,點樣為自己人生嘅最後一段路安排😃
.
Kanas 除左講到 #以人生最後一天生活雜物所需 嘅概念去處理自己嘅雜物之外,亦都提到生前整理係個機會,讓我哋反思物質的重要性💭
.
相信喺過去嘅疫情,大家都深深感受到幸福嘅生活並唔係必然😷。小編就透過寫終活筆記,提醒自己珍惜眼前所擁有嘅,為自己及身邊所愛嘅人事物作打算😇。你又會點做呢?
.
😲錯過咗HAPO講座?
🤗唔緊要,我地定期都會有講座,記得留意我哋嘅社交媒體嘅公佈📣

講座簡介

《斷捨離》整理日漸普及,而日本在十多年已興起由雜物整理,昇華至為人生最後作準備的老前整理,又稱:生前整理或終活,會對天災人禍頻繁,日本的生前整理愈來愈普及與年輕化。本講座將為大家介紹生前整理的要點,及生前整理與家居整理的分別。

講者簡介

🌸 嘉賓講者 陳杰屏 女士🌸
日本專門家檢定協會一級課程證書,近藤麻里惠培訓課程證書,曾出版整理書籍《輕物質生活》,是香港首本討論《生前整理》的書籍,曾為多間社企主講《生前整理》。
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email