cropped-site-icon.png
【實習感想】 長者義工服務實習感想

實習感想
長者義工服務實習感想

一級課程畢業生 Ryan 
「🤩好想快啲再做義工,可以將HAPO學到嘅嘢學以致用之外,仲可以幫助社會上有需要嘅人,用自己嘅力量同興趣回饋社會🤲🏻。 
我由細到大都好鍾意執屋,會將自己屋企嘅嘢執嚟執去,感覺好療癒☺️,但原來執自己屋企同幫人執屋好唔同。我哋首先要明白服務對象嘅需要,又唔可以擅自幫佢決定物品嘅去留😯。自己一開始都一頭霧水,好彩有導師帶領住,後尾先漸入佳景,越執越順利✌🏻。 
過程最大得著係導師嘅細心,導師會同婆婆一齊商量每件物件點樣擺先最方便同唔阻地方,呢種細心同對婆婆嘅呵護備至🙌🏻,令我明白到整理師唔單止剩係執拾人哋屋企,仲係執拾人哋嘅心靈🧡。 
做完義工對自己接案好有幫助 – 最緊要係信心大好多💪🏻,我而家知道從何入手、幾時完結、點樣同客戶溝通,而家接案唔會驚😉。執完之後見到客戶煥然一新嘅屋企,嗰種開心同滿足用錢都買唔到😍,希望更多嘅人明白整理嘅好處,透過整理提高生活品質,創造幸福嘅生活空間🥰。」 
哈寶覺得Ryan講得好好👍🏻,實習的原意是讓課程畢業生能夠了解接案時的真實情況,學以致用,為日後獨立接案作好準備,更讓課程畢業生找到自己成為整理師的目的🤓。HAPO會繼續致力培育整理收納人才,希望他們能夠以整理專業回饋社會,令到有更多有需要的人受惠😬! 
#HAPO #香港專業整理收納協會 #義工服務 #akaHAPO193 #佢真係高193
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email