cropped-site-icon.png
【活動回顧】耆康會「生前整理・終活講座」​

【活動回顧】耆康會「生前整理・終活講座」

「珍惜眼前所擁有嘅🤲🏻」

.

早前香港耆康老人福利會邀請 HAPO 會長🍊阿橙舉行咗個「生前整理・終活」講座,同區內老友記街坊分享生前整理嘅要點🕊,比較生前整理同家居整理嘅分別,了解多啲生前整理嘅概念🕯。

.

講座入面就首先簡單說明生前整理嘅內容,老友記維持家居整潔嘅重要性等,令大家明白生前整理嘅需要性。當然要講解「終活筆記」所包括嘅內容同執行方法🖊,當中包含人生中個人成長,以至財務安排等不同範疇,等大家可以實際知道如何準備自己嘅後事😌。

.

香港人生活匆匆忙忙,努碌工作,每日喺時間表安排密密嘅行程📅,但就忽略要好好為自己人生嘅最後一段路安排。⚡️社會大環境改變,天災人禍頻繁,不斷提醒我哋要好好珍惜現在,同時要為未來打算,生前整理係個機會,讓我哋反思物質的重要性💭。

.

人生無常,老友記都覺得「生前整理好有意思👍🏻」。表面上是整理物品,寫下各種安排,但在過程中能回顧過去,更令自己珍惜眼前所擁有,讓自己和親朋都能坦然面對自己人生的最後階段,是一個富有意義和正面的講座🤲🏻。

.

#HAPO #香港專業整理收納協會 #人人都可成為自己的整理師 #整理講座 #生前整理 #耆康會

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email