cropped-site-icon.png
【活動回顧】成為對方神隊友 – 以非暴力溝通享受整理

【活動回顧】
成為對方神隊友 - 以非暴力溝通享受整理

「今次嘅講座好實用,適用於整理師日常與客人溝通,亦都適用於日常與人溝通!」
.
早前我哋邀請到中大講師曹文傑博士 小曹 Unfolding HK喺【成為對方神隊友 – 以非暴力溝通享受整理】專題講座入面,就首先講解 #非暴力溝通 背景出處同箇中嘅精神,亦都讓大家知道自己日常溝通嘅取向。
.
然後小曹詳細解釋咗 #觀察 #感受 #需要 #請求 四個步驟,同大家一齊寫出非暴力溝通嘅句子🖊,等大家更加明白當中嘅技巧,不亢不卑咁去展開對話。
.
最後有幾位參加者都各自分享咗佢哋嘅故事,小曹亦就相關情況作分析,嘗試引導大家如何從對話中了解對方嘅基本需要,希望可以幫到大家應用喺日常溝通,甚至幫到整理師同客人溝通!
.
😲錯過咗HAPO講座?
🤗唔緊要,我地定期都會有講座,記得留意我哋嘅社交媒體嘅公佈📣

講座簡介

是次講座將介紹非暴力溝通的基本理念、技巧和意識,並以一些與家人於整理期間常見的衝突作例子,了解觸發點、情緒和基本需要之間的關係,讓參加者如遇到類似情況時可運用非暴力溝通技巧回應爭執並化解矛盾。

 

講者簡介

曹文傑 博士

小曹,香港中文大學性別研究課程講師,近年積極分享非暴力溝通和促導技巧,並協助民間組織轉化衝突為學習契機、重新尋找溜走了的願景,以及發展更有效的合作系統,為走更遠的路做準備。

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email